Plaza Svit

Idag har jag varit på premiären av Plaza Svit på Intiman, och som sällskap hade jag med mig världens bästa svärmor.
Det var en trevlig föreställning med en hel del tänkvärdheter och humor, och ni vet ju att jag älskar skratt som fyller på min energidepå.
Både Tomas Bolme och Lill Lindfors var superduktiga, men jag skrattade extra mycket åt Lills rollkaraktärer.


Premiärinbjudna börjar komma och inne på Intiman "skjöts" det fotoblixtar titt som tätt på diverse kändisar.



Det var en härlig avslutning på torsdagen. Nu ska jag gå och lägga mig och sova, så att jag är utvilad inför fredagen. L kommer hem imorgon och det blir väl till att laga någon smarrig maträtt tillsammans (ingen Naturdiet imorgon inte) och kolla på Idol. Nåt glas vin slinker säkert ner också. ;-)
 
Vi hörs säkert i morgon!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0