Sjukligt...

Lasse är sjuk och vi har båda sovit uselt, han för att han är så sjuk och jag för att jag ligger bredvid och hör hur han hostar. Då han har kanonont i halsen snarkar han också, så sängen skakar.
Idag var han hos "sjukan", och doktorn sa att det var längesen han sett en så röd hals. Det blev pencillin, hostmedicin och smärtstillande, så nu kommer han att vara alert igen om ett par dagar.

Som ni förstår är det ingen större action här hemma.
Men lite måste man ju liva upp stämningen, så vi hyrde en film och så bad jag Emma att baka en chokladkladdkaka. Choklad är aldrig fel!


Emma fixar slutfinishen på kakan. -Är du inte klar snart?


Choklad och snygga Jake Gyllenhaal kan liva upp vilken tråkig lördag som helst. Hihi

Hoppas att ni har en underbar lördag!







Kommentarer
Postat av: Kussen Carita

Ja stackars Lasse jag fårstår hur sjuk kan vara. Du vet när karar blir sjuka då är de sjuka! Skämt åsido hoppas han kommer igen starkare än nånsin. Tjingeling C

2010-09-27 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0