Swordfish, hummer & fisksoppa

Det är lördag och jag är så glad, för jag lyckades ta mig i kragen och komma iväg på en skön powerwalk i morse. Tänk att jag har så svårt att komma till skott, och när jag äntligen lyckas komma iväg så undrar jag alltid varför jag inte gör detta varje morgon!

I eftermiddag ska vi umgås med underbara Niklas, Carin & Flavia och äta tillsammans. Förrätten som är lite "meckig" att göra är gratinerad hummer, och den ska vi laga tillsammans. Till varmrätt blir det fisksoppa, och den gjorde jag och Lasse sent igår kväll. Vad det blir till efterrätt har jag ingen aning om, för den fixar Niklas & Carin.

Var det förresten någon som såg filmen Swordfish med John Travolta igår? Jag hade aldrig sett den tidigare och tycker att den var grymt spännande. Den gamla "Greasefjanten" Travolta är ruskigt bra på att spela elak.



Nu måste jag göra mig i ordning inför kvällen, så jag önskar er alla en supertrevlig lördag!



Kommentarer
Postat av: aNNELIE

HOPPAS NI FICK RÄTT INSTRUKTIONER

TÄNKER SATSA PÅ ATT BLI EN HELENE FANSSSSSS!

2010-09-18 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0