Tack speciella måndag

Måndag igen, och det känns som om det var igår jag skrev mitt förra måndagsinlägg. Jösses vad dagarna går snabbt!
Det är just därför det är så viktigt att ta till vara varje dag och göra den speciell.
Just den här måndagen har varit speciell för att två härliga kollegor kom tillbaka efter sin semester och man fick kramas lite, solen sken, Ladies Night-gänget hade möte och åt inte upp sin tårta så det blev över till oss andra också, var på Lidl och handlade och upptäckte att vaniljyoghurten som jag släpar hem dagligen från Vi-butiken för 16,90kr endast kostar 11,50kr på Lidl, jag lyckades tillverka en smarrig wok till middag, har skrattat under tiden jag tittade på Ullared på TV, beundrat Tessans gamla tygskor som hon blingat upp lite. Ingen dålig måndag va!?
Vad hände för speciellt under din måndag?


Rykande färsk wok, mums!


                                                                        



Tänk vad lite färg kan pigga upp ett par slitna skor. Bra jobbat Tessan!

Nu är det strax tea time och Lite sällskap med Filip & Fredrik.
Underbara måndag!

 

 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga skor som Tessan har piffat till.



Woken ser också jättegod ut man blir hungring...

2010-09-21 @ 19:54:06
Postat av: Anonym

Vilka häftiga skor vau !!! Du kan du Tessan kram mormor.

2010-09-23 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0