Big surprise och lite mat

Ikväll ska jag och Lasse ut och käka på restaurang Chill och jag hoppas att det blir en smarrig upplevelse.
Det var i höstas som jag hoppade på Groupons deal så maten är redan betald, härligt. Men ett par glas "rötjut" får jag nog hosta upp pengar till. ;-)

Men innan restaurangen ska jag ta med L på en överraskning som han inte har en aning om. Han har försökt sig på olika gissningar men är ljusår ifrån vad vi ska göra, hehe.


Hihi, så här kommer Lasse se ut när han får reda på vad jag ska utsätta honom för.

Tyvärr kan jag inte berätta här och nu vad det är, för jag misstänker att det kan finnas en o annan spion som kan skvallra för honom. Men jag lovar att berätta efteråt och kanske visa någon bild också!

Nu ska jag röja lite i mitt hem och sen göra mig i ordning, så ha en riktigt skön lördag.
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0