Fina Annie

Vår underbara Annie flyttade till "Götet" för en tid sedan och gav oss en liten respit inför vad som komma skall.
Men idag blev det på allvar när det var hennes sista dag hos Wallmans Nöjen.
Vi firade henne (kan man säga fira när någon man tycker så mycket om ska sluta?) med blommor, tårta och presenter.


Goa glada Annie.


Samling runt dagens stjärna. (Vad snygga mina kollegor är bakifrån förresten)


Jag har för mig att Eva sagt att hon inte är någon talare, och om hon inte är det så är jag Marilyn Monroe.
-Eva, du är en grym talare, och som tur var missade du nog mina tårar. :-)


Annie modellar med sin nya väska som hon fått av oss. Hon fick även ett skitsnyggt linne i samma märke, men jag som har dålig koll på sånt kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Men hon såg awsome ut i linnet.

Vår tröst nu när Annie slutar är att hon blir kvar inom koncernen.
-Annie, all lycka till dig gumsan, och räkna med besök i Gbg.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0