Fiskpedikyr

Ja det var det vi skulle göra, jag och Lasse, fiskpedikyr ,och han anade ingenting.


Först en liten fotskrubb på ovansidan av fötterna.


Och sen ett litet fotbad.


Vi bjöds på godis och luktade halvt ihjäl oss efter vilken kräm vi ville smörjas in med sen. :-)


Mmmm den här luktar gott!


-Ska jag stoppa ner fötterna där?!


Äsch, det här var väl inget. Det är ju inga pirayor precis!


-Åh vad skönt! 1200 snubbar som tar hand om oss två.
Lasse, varför har vi inte såna här hemma i vardagsrummet?


Så mysigt vi har det!


Vi satt och myste en halvtimme med fötterna hos firrarna och lyssnade på soft musik och småpratade lite.
Sen fick våra tossingar en skön insmörjning med krämen vi tidigare valt ut.
Vi fick även med oss var sin liten burk med kräm att smörja in fötterna med hemma.

Tänk på att våra fötter ska bära på oss en hel livstid, så jag rekommenderar att man tar hand om dem och ger dem lite kärlek då och då. Boka in en fiskpedikyr! Det gör inte ont eller är obehagligt på något vis, utan bara skönt och avslappnande.


Efter att ha gett våra fötter lite kärlek ville även magen ha det. Och det fick den garanterat på Restaurang Chill, på söder. Här är en bild på mina stekta ishavsräkor och de var så jäkla goda. Sen blev det hängmörad entrecote, oxfilé och potatisgratäng och lite "rötjut", mums.


Efter mat behövs det dryck, hehe.
Vi gick en liten snabbis till Vampire Lounge och tog en drink.
Jag drack en Strawberry Daiquiri och L tog en Vlad the impailer.


Men det hela slutade med att jag fick båda och Lasse beställde in en öl, och jag blev PROPPMÄTT!!


Svårt att ta kort i mörkret men ser ni den stående kistan med korset längst bak?

Vi hade en supermysig kväll jag och Lasse; fötterna fick sitt, magen fick sitt och kärleken fick sitt.
Nu ska vi hoppa i säng och smörja in fossingarna med "hemläxan" vi fick.

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Louise

Vad mysigt! Även om jag är skeptisk till fiskarna eftersom jag är lite av en fiskhatare. I akvarium går bra men annars är de...blöta och läbbiga. Men vore å andra sidan skönt att de åt upp lite skit. Hmm. Vampires lounge hade jag inte varit så svårövertalad till, deras drinkar är så gooooda!Ha en fin söndag! Puss å kram

2011-04-03 @ 12:07:15
URL: http://blogg.amelia.se/big-ass-fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0