Lite deppig idag

Usch vad det känns tråkigt idag, och det beror på ett munsår som blossade upp igår.
Jag har nog bara haft det en gång tidigare och är inte alls bekant med denna känsla. Läppen känns helt domnad och svullen och jag har ingen lust att äta. Kan knappt dricka heller eftersom det gör så ont när glaset kommer mot läppen. Jag måste nog leta i gömmorna efter sugrör från nåt gammalt kalas.


Såna här vet jag att jag har någonstans i lådorna. Livet kanske blir lite roligare då! ;-)

Usch vad jag tycker synd om alla stackare som får munsår titt som tätt; av infektion, stress, sol, starka kryddor osv.
Jag har ju bara haft det två gånger typ och är alldeles deprimerad. 


Kommentarer
Postat av: Elvira

Usch då, munsår är så jobbigt, men de där sugrören piggar nog upp. Jag är en av dem som får munsår när jag är stressad och hängig, det är ingen lek precis.



Ha det bra trots munsåret.



Kram Elvira

2011-04-13 @ 07:03:34
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Carina

Stackare, brukar ha jag med. Finns bra salvor på Apoteket som lindrar, mikroskopiskt små tuber för en hundring, men det hjälper ;) kram

2011-04-13 @ 08:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0