Snyggingen Aga

Nu när jag skriver är det bara en halvtimme kvar innan Aga fyller 50 år (förlåt Agis men jag måste verkligen nämna din ålder) och hon är en sån skön vitamin som bjussar på sig själv. Snygg är hon också!
Mitt underbara jobb bjuder på en semesterdag när man fyller just 50 år och denna härliga varelse fyller alltså snart så vi fick fira henne idag i stället.
Tårtor och blommor var beställda (av mig, så det blev så klart mina tårtfavoriter, hehe) och presenter köpta och vi samlades för att sjunga för puman:


Gunnarssons Special is tha shit!


Mango/passion går inte heller av för hackor!


Somliga var riktigt stylade inför kalaset!  (En viss Katarina & Stina var inblandade i denna galafrisyr).


Aga och en del av fancluben!


Den här puman har fått en ...


...OnePiece och hon ser rätt nöjd ut.


Och så här ser hon ut när hon har fått nog av oss.


Även Patrik som fyller år samma dag som Aga ville vara med på bild, men han får vänta ett år på OnePiece eller vad han nu vill ha när han fyller 50 år!

Aga! Grattis än en gång sötis och hoppas att din dag blir skön och BÄST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0