Olika sorters glädje

Oj vad mycket glädje det finns (förutom de vanliga glädjeämnena som min familj, mina arbetskompisar osv).
Olika sorters glädje idag:


Att få ett påskägg på jobbet. Tack snälla Eva & Sol!


Att komma hem och bli så glad när man ser kuverten till Ica Kurirens reklam.
-Skärpning Helena, du kan inte prenumerera på en tidning för att de har vackra kuvert, när du kan läsa tidningen gratis på jobbet!


Att njuta av lite onsdagslyx.


Mina fina påskliljor från Malmköping på min gamla bricka från Ullared är glädje.


Och min underbara golvljusstake som jag fick i födelsedagspresent är ren och skär glädje.

Oj då, vad denna glädjestund blev materiell känner jag nu när jag tittar tillbaka på bilderna.
Men jag vill bara säga att det finns väldigt mycket som ger mig glädje, och jag hoppas att ni också hittar en massa glädjeämnen i ert liv, stora som små.

Nu ska jag glädjas åt att jag har en skön säng att sova i och där jag kan ligga och läsa en bok, även om boken i fråga suger!    Hihi!

Godnatt mina sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0