Påskavslut med kalas

Nu är det slut på den sköna ledigheten och det blir jobb ända fram till 1:a juni då det vankas Kristi himmelsfärd.
Men vi avslutade i alla fall påsken på topp med en underbar grillmiddag hos min fina syster som nästan blir lika "stor" som jag i morgon, hihi. Hon fyller år då och börjar sitt nya liv som 40-taggare.


Vi hade en superskön eftermiddag på altanen och åt en massa gott.


Hela familjen samlad, så när som på Theo, och jag förstås.
Emma, Tessan, Marina, Niclas, mamma, pappa, Lasse & Moa.


Systeryster som faktiskt är 39 år i några timmar till.


Kusinbus och här är till och med lilla Theo med.

Tack Marina & Niclas för fantastiskt god mat och en perfekt avslutning på påsken!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hello, ni ser ut att ha haft en härlig påsk. Hälsa och gratta Marina så mycket från oss, har ju inte henne vare sig på fejjan eller annat! Kram

2011-04-26 @ 08:56:22
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hihi, ja du vet hur det är när ungarna blir stora o själv vill bestämma. ;-) Men jag lyckades fånga honom på några bilder nu under påsken i alla fall.



Så mysigt det ser ut när ni alla är samlade för en trevlig middag!



Kram på dig o ha en fin vecka!

2011-04-26 @ 10:33:11
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0