Svullig påskafton

Vi hade en så himla skön påskafton tillsammans med Sonia och Rebecka. Först satt vi en stund på balkongen och njöt av det fina vädret plus något kallt att dricka.


Jag fick en fin blomma (Begonia, tror jag) som också fick vara på balkongen och njuta en stund.


Först åt vi toast med löjrom, lax, ägghalvor med "guckamoj", sill och potatis. 
Detta är bland det godaste jag vet så jag har så himla svårt att "hejda" mig.


Inte mycket till påskris när man har en allergisk dotter.
-Tack Emma, det är så skönt att kunna skylla på dig när man inte har hunnit fixa påskris. ;-)


Mina fina tjejer och kille!


Efter allt detta goda...


...är det svårt att ladda om för 2 kg nygrillade lammkotletter.
Gissa om jag kommer att ha matlåda för flera dagar!

Underbara Påskafton!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Såg gott ut, lamkottletter är ju underbart!

2011-04-25 @ 20:20:26
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0