Årligt tjat

Men vad hände? Var det inte idag som det skulle bli sol och 15 grader varmt? Känner mig lite smått lurad.
Fast å andra sidan är jag rätt bra på att sova ut på söndagar, och det lääänge, och nu behöver jag inte ha ångest för att jag sovit bort en vacker dag. Fördelar och nackdelar! :-)

Just nu sitter jag och rålängtar o trånar efter ett nytt sånt här mail:

                                                  Sommaren närmar sig…

 Och med den börjar en ny säsong på Huvudstabadet. Som tidigare kommer vi låta alla morgonbadarmedlemmar  få möjligheten att bada innan ordinarie öppettider samt helger. Det brukar fungera utan problem och önskar naturligtvis att ni känner det samma!

 

Vi öppnar badet den 29/5 då startar också försäljningen av kortet. Samma tider som tidigare somrar gäller dvs, vardagar mellan 06.00 och 08.00........


Detta är årets all time high, den period när jag är helt lyrisk varje måndag-fredag. Jag älskar att simma utomhus på morgnarna, höra lite skvalp, fågelkvitter, småprat och björkarnas susande löv. Jag vet att jag tjatar om detta varje år vid den här tiden, men ni anar inte hur mycket jag och min kropp längtar efter denna underbara morgonprocedur.
Äkta kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja vart tog våren vägen?? Jag hade också sett fram emot 15 grader varmt och att få sätta på mig nya vårkappan. Börjar bli lite trött på vintern nu. Själv blev jag väckt kl 5 i morse/natt av att någon ringde på dörren. Vad tror folk att man gör vid den tiden? Får hoppas på sovmorgon nästa helg istället för i morgon är det upp vid 6-tiden igen och iväg till jobbet

2011-04-03 @ 21:49:46
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Så mysigt o börja dagen med simtur i lugn o ro, vore underbart o kunna göra så... :-)



Precis, det kommer nog bli en hel del inlägg om vår nya "bebis" nu när vi bygger hus!!



Hoppas din vecka börjar fint, kram!

2011-04-04 @ 16:59:50
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0