Welcome 46!!!

Jag blev visst firad i morse, trots att en var sjuk, en ledig och en hade sovmorgon!
Kl:06.30 kom hela min fina familj sjungandes för mig och jag blev så himla glad, och jag FICK verkligen min efterlängtade golvkandelaber, trots att jag inte trodde det när jag såg lådan!!!


Premiärtändning sker på lördag när min fina svärmor kommer på besök.

Jag fick även Melodifestivalskivan som är en stående önskan varje år, och av mina älsklingar E & T fick jag min favoritbodyspray från BodyShop. Tack älsklingar!

På väg till jobbet mötte jag Katarina på tvärbanan och fick en jättefin blomsterbukett, som hon inte ens hann plocka av pappret på, hihi.
Väl på jobbet stod en stor, underbar och varm latte och tillhörande chokladtårta på mitt arbetsbord från vår söta Stina.
Mina vitaminer Aga & Magda hade lämnat en liten lyxpåse med Vichys handkräm, duschcreme & Cliniderms lipgloss till mig.
Underbara Bodil som vet att jag längtar efter körsbärsträdens blomning i "Kungsan" och att jag printar ut recept efter recept på Macarons, hade lämnat ett så fint kort med blommande körsbärsträd och en påse med Macarons på mitt bord.
Fatta att jag tjatar om dessa Macarons trots att jag aldrig ens smakat dem, och nu när jag fått såna vill jag inte äta dem för att de är så fina!
Sen kom Marie med en bukett med mörkvinröda tulpaner och blåbärsris, jag som ÄLSKAR tulpaner!!!!
När jag äntligen andats och börjat jobba igen kom ett blomsterbud från den snygga & sexiga dalkullan Kristin med en fantastisk bukett, phu.

JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Grattis i efterskott kära du!! Om jag är lika snygg som du är när jag 46, då ska jag fira i dagarna tre!! :) .



Kram

2011-04-08 @ 13:13:35
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0