Dagens superkap

Jag har gjort ett sånt jäkla dunderkap idag att det är helt ofattbart.
Efter arbetsdagen slank jag och Katarina in på en liten outlet bredvid vårt jobb.
K hade tidigare spanat in ett par stövlar och sett att det var min storlek.


Så snygga och till det underbara priset 50 kr!

Men när jag skulle betala säger expediten att det är halva priset på allt i butiken, även på stövlarna, så jag fick betala 25 kr. 25 spänn!!! Det är ju nästan löjligt!

Nu har jag definitivt råd med både en skön sula och omklackling. Helena älskar billigt!


Hör av er om ni vill veta vad denna outlet heter!  :-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesnygga och vilket pris sedan. Jag vill gärna veta vad outletten heter



Kram

Sofia

2011-08-16 @ 22:40:04
Postat av: Helena

Den heter MNO och ligger på Textilgatan 43 i Hammarby Sjöstad.

Kram Helena

2011-08-17 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0