Spel och fotboll

Ännu en helg har sprungit förbi mig, och jag undrar vad som hände!
Som ni har märkt har jag inte suttit vid datorn i alla fall, och jag känner att jag ligger efter ordentligt.
Men å andra sidan har jag haft en fantastisk helg med en massa umgänge och skoj.
I fredags lagade jag & L lite god mat och sen blev det kortspel (Hollywood) tillsammans med Tessan, Emma och hennes kille hela kvällen.
På lördagen sov vi ut ordentligt och sen stack jag & L till Skälby och umgicks med Jarmo (L:s kollega) & hans fru Åsa.
Vi spelade tre omgångar Mölkky och jag erkänner att det var killarnas spel, då L vann en omgång och Jarmo två.
Men efter supergod grillmat spelade vi Hollywood och nu var det min tur att vinna, yeeehh!

Idag cyklade vi ner till Råsunda tillsammans med Hasse & Bitte och satt i viplogen och kollade på AIK-Syrianska.
Vi hade trevligt sällskap, solen sken, vitt vin i glasen, och AIK vann till slut. Helt enkelt en kanonavslutning på en skön helg.


"Norra stå" gör som vanligt ett snyggt tifo.




Vår framtid i form av små söta knattar som sprang runt planen i halvtid.


Hasse lär sig sin nya kamera.




Nu har vi precis sett en film som tjejerna hyrde igår.
Den heter Sanctum, och jag som mår riktigt dåligt när jag ser undervattensfilmer fick andningssvårigheter bara av att läsa handlingen på baksidan av fodralet.
Men filmen var så himla spännande och jag tog mig igenom den, phu!
Skulle aldrig klara av att se en sån film på bio, ni vet när man utforskar grottor, blir instängd, ska hitta ut osv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0