Nyförvärv

I helgen var vi över till Västerås och hälsade på mina föräldrar.
Lasse ville absolut ha med våra fina pärlor (cyklarna) för Yr.no hade lovat fint väder.
På vägen till gurkstaden öste regnet ned, så till den milda grad att vi höll på att få vattenplaning flera gånger.
När vi vaknade på lördagen regnade det fortfarande, även om L vägrade erkänna det. Som tur var kunde vi låna lite regnkläder, så att vi kom ut på vår cykeltur ändå.
Vi cyklade in mot stan och letade upp Västerås Stadsmission, som jag gärna ville kika lite i.

Jag hittade en jättehäftig blus som tyvärr var lite för trång över höften, besvikelse.
Men jag blev superglad över denna karaff som fick följa med hem, för en billig penning.



När vi åkte hem från Västerås, svängde vi förbi syrran för att hämta upp lite kläder som jag glömt kvar i Finland. (Tur att man har folk som samlar upp allt man lämnar efter sig).


Emma skulle vara barnvakt åt sina kusiner, medan deras föräldrar mfl skulle gå på hårdrocksfest.
Vilka snyggingar!


Tessan gosar med stans sötaste kisse.
Vi var bra sugna på att kidnappa den fina lilla tussen.

Nu måsta jag slå in lite paket, för min darling (den största) fyller år i morgon.
Så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0