Härliga semester, fortsättningen

Idag har jag jobbat första dagen efter fyra veckors semester, en semester som avslutades med nästan en vecka i Mellbystrand.
I Mellby hände det grejer, det vill jag lova! Kanske jag berättar någon gång ;-)

Men nu, efter närapå fyra veckors brist på internet (så när som på ett par dagar) så fortsätter jag med min Finlandsvistelse.


Här har en uttråkad tonåring suttit och byggt lite.


Inte snygga men ack så praktiska vid sommarstugan.





Det är så himla vackert och rogivande att bara sitta och titta ut över vattnet.


Undrar vad man sysslar med här, för några barn har jag då aldrig sett i närheten.

Nu är det tedags och sen ska jag packa mina badgrejer inför i morgon bitti. Dags att ta tag i simningen och min förfallna kropp efter dessa fyra svulliga, härliga veckor.
Godnatt godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0