Dubbelfyrning...

Idag har det varit full fart på jobbet och mycket folk eftersom "Ladies Night" startade sina repetitioner.
Så jag har omgivits av idel fina pojkar såsom Martin Stenmarck, Frank Andersson, Thomas Järvheden och Anders Timell. Helt ok dag va?! 
Inte nog med det, så fyller den finaste pojken av alla år idag, min egen Lasse, och han blir en dubbelfyra. :-)

Jag skyndade mig hem från jobbet, hämtade min pärla (cykeln alltså) och cyklade ner till Grodhavet och mötte upp L som kom direkt från sitt jobb.


Vi tog in lite nötter och något gott att dricka, satt en stund och njöt av den underbara "vintisdagen", och cyklade sen hem.

Nu har vi ätit god mat, kollat på Robinson och bara softar.

En ganska bra tisdag, om jag får säga det själv.
Hoppas att födelsedagsbarnet tycker likadant, även om han inte fick njuta av alla fina killar på mitt jobb, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0