VIP-shoppingen avklarad

Vilken trevlig tillställning det blev på VIP-shoppingen.
Först var jag lite stressad eftersom jag & Emma kom in till stan med andan i halsen.

'
Men vi var inte sist och det kändes som om hela Drottninggatan var en enda lång kö till VIP-shopping på H&M.


Så här glad blev jag när jag såg underbara Louise och hennes söta kompis Rebecca.


Louise spanar alltid in snygga kläder och jag tror att hon är på gång redan innan vi kommit in i butiken. :-)


Det gick riktigt smidigt att bli avprickad och komma in, och vi drogs snabbt bort till cupcakesen.


Det fanns så många små söta cupcaes, men jag åt faktiskt bara en.


Emma spanar in de små godsakerna.


Jag blev så darrig på handen när jag fick träffa den übergulliga Frida Fahrman att bilden jag tog med Emmas iphone blev helt supersuddig, och E blev jättearg på mig. Ooupps!
Förlåt, både Emma & Frida!

Jag kan berätta att Frida är så makalöst vacker i verkligheten att hon nästan ser overklig ut.
Men lika bedårande vacker som hon är, är hon världens gulligaste och jordnära tjej också.


Min Emser provar hatt.
-Snyggt Emma, go for it!


Rebecca, Emma & Louise


Jag, Emma & Rebecca (bild lånad av Louise)

Det blev lite shoppat både för mig och E och vi åkte hem, nöjda och glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0