Kärlek till fossingarna

Man märker att det är fullt upp när man inte ens hinner med ett litet snabbt blogginlägg.
Men jag har försökt ett par gånger medan jag suttit på tåget till jobbet, fast då har jag inte lyckats pga tekniken i luften.
I eftermiddag ska jag gå en utbildning och sen blir det till att shoppa lite julklappar.
Och på tal om klappar måste jag bara visa de underbara tofflorna jag fick av mina fina kollegor Marie & Susanne på jobbet igår.
Eftersom alla i min familj sover med öppna fönster, så ska ni veta att det är så kallt på golvet på morgnarna att man nästan förväntar sig att stöta på en isbjörn när man går ur sängen.
Gissa om det var mysigt att kliva rakt ner i dessa i morse!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Tack för den fina kommentaren Helena! Blir så himla glad när du skriver så fina och peppande saker! Kul att du blir inspirerad! :)



Vilka mysiga tofflor! Vet du vart man kan få tag på dem? :)

2011-12-22 @ 15:26:03
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Svar: Jaha där ser man! Man då kanske ni går runt och myser båda två med såna fina tofflor efter jul då ;) kram

2011-12-22 @ 17:20:52
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0