Och så blev jag sugen igen...

Idag har vi: sovit länge, kört Melodikrysset, frukosterat, haft tvättstugan, dammsugit & skurat, fikat & handlat lite i Solna C, ätit supergod fisksoppa som L tillagat (med hjälp av fonden jag gjorde igår efter att vi ätit upp de sista kräftorna vi hade i frysen från Lasses fiske i augusti) och nu tittar vi på Så mycket bättre.
Sen blir det att traska över till Calle & Maria för att se El Classico (FC Barcelona-Real Madrid) på TV.
Men jag sitter bara och tänker på att jag vill "sätta tänderna" i mitt nya projekt, för jag är så pysselsugen igen.
Får börja i morgon..

 


Kommentarer
Postat av: erica

oj julpyssel på gång?=)

2011-12-11 @ 14:57:47
URL: http://biche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0