ZBH & Mello

Herregud vad trött jag var igår, jag tvärsomnade i soffan direkt efter Let´s Dance och vaknade vid två på natten. (även L somnade i soffan). Borstade tänderna, tvättade av sminket och somnade igen.
Jag har haft en djävulskt jobbig vecka på jobbet, så det var väl behövligt med detta maratonsovande, men idag hoppas jag vara pigg eftersom jag har flera roligheter på gång.
Först ska jag hem till fina Aga på inredningsparty (ZBH) och det slutar väl som vanligt med att jag köper flera ljuslyktor! Nej, idag får jag skärpa till mig, för man måste ju ha plats med allt också. Däremot känner jag att jag har blivit så pass stor och "vuxen" nu att jag skulle vilja äga några fina servettringar och det vet jag att ZBH har.

Efter att ha stökat till hemma hos Aga ska jag ut till Värmdö och busa med Sari, Annelie, Maria och deras familjer.
Och eftersom vi ska vara hemma hos Sari behöver jag inte vara orolig att jag skulle missa Mello ikväll. Hon är till och med ännu mer galen i Mello än vad jag är!!!

Nu måste jag hoppa in i duschen, så ha en underbar lördag alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0