Coolt på Scorett

Idag slank jag in på Scorett och hittade en grymt häftig "aftonväska", och jag var så sugen på att köpa den.
Men förståndiga Helena på min ena axel sa till mig att låta bli, då jag sällan går på fester där den skulle passa in.


Handtaget är fyra ringar som man sätter fingrarna i, och två av dem är olika döskallar. Åååh, jag som älskar döskallar! Varför får inte jag springa på såna partyn där jag kan stoltsera med denna lilla raring!?

När jag kom hem gick jag in på Scoretts hemsida och hittade även en annorlunda och maffig elefantring. Den däremot måste jag försöka införskaffa, för den är så himla cool.


Visst är den maffig!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Väskan var cool och snygg!!

2011-01-20 @ 10:32:21
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0