H&M+Swedish Hasbeens=Sant

Såg idag att H&M och Swedish Hasbeens tillsammans kommer att lansera träskor i skön retrostil, och de kommer ut i april.
Gissa om jag vill ha dessa i sommar!


Är ju både snygga och ser sköna ut.                                               (Bild från H&M)

Mitt jobb innebär mycket "spring" på kontoret och jag behöver sköna skor, men för den skull vill man ju inte se ut som en slashas. Dessa skulle sitta som "handen i handsken" på mina fötter i sommar, när jag är tillsammans med mina dagfamilj "Wallmaniterna".

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser verkligen bekväma ut. Hade gärna införskaffat mig sådana om jag inte var 1.76 lång haha. Kommer ju å se ut som en giraff haha. Jag tycker att högklackat är snyggt, men jag får bara titta, snyft haha. Ha en trevlig helg.

2011-01-22 @ 09:55:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0