Kickoff i Åre

Nu är jag tillbaka efter några dagars blogguppehåll.
Vi har varit iväg till Åre på kickoff med jobbet, och min lilla dator fick självklart följa med på resan, men glöm att jag ens hann packa upp den ur väskan! Vi hade ett så späckat schema att jag inte ens hade tid att sova. På två dygn lyckades jag få ihop totalt fem sovtimmar! Ja, det kanske inte var kickoffschemats "fel", men man vill ju inte missa något skoj. Sova får jag göra i helgen.  :-)
Här kommer en massa bilder från våra två superduper givande och roliga dagar.


Jag hade bokat en buss som skulle ta oss från kontoret till Arlanda. Vår "reiseleiter" Magda räknar in oss.


En Ben&Jerry och lite skvaller i väntan på ombordstigning på planet.


Magda & Katarina är laddade.


En glad skit bakom mig.


Det första man ser när man kommer in på Östersunds flygplats, och jag höll på att spricka av stolthet över våra underbara artister.


Ska jag eller ska jag inte?!  Det är ju så nära till beach 2011.     ;-)


Jag var bara tvungen att fota Europcars disk, då jag har bokat bil en "miljon" gånger känns det som, och berättat om den lilla luckan med en kod för att hämta bilnyckel om disken är obemannad osv.
Kul att äntligen få se den i verkligheten!


Delar av vår underbara ledning tog emot när vi kom fram till Åregården. De stod med lyktor och väntade på oss och sen utfodrades vi med glühwein och korv med bröd. Vad gulligt och vilken stämning, jag blev så rörd.


En snabb incheckning på rummet, och kolla vad som stod där och väntade!


En härlig ostpåse med en inbjudan till nästa punkt på schemat, afternoon cocktail.


Samling i biblioteket.


Sittning i en massa olika soffgrupper och in genom dörren kommer något på en bricka!


Snacks, skagen och världens smarrigaste margarita. Jag skulle kunna dricka en hel kanna själv! :-)
Vi fick på ett intressant sätt ta del av Åre/Åregårdens historia som gjorde att man skulle vilja veta mer.
Och schemat för vår kickoff delgavs oss.


Vidare till Vinbaren på Åregården för att äta tapas och prova lite goda viner.






Vi fick smaka så många olika delikata tapas och till det serverades så goda viner.


Fria aktiviteter och bus på rummet. Var det någon som sa att Åregårdens spa var specialöppet mitt i natten för oss!?


Min underbara vapendragare och room-mate Katarina verkar också redo för lite spa. Här mannekängar hon i sin OnePiece som hon fick i julklapp. Störtskön!


Kameran fick inte följa med till badet, och det kanske ni ska vara glada över. Det var ingen vacker syn när vi hade "bombentävling", hihi.
Men till den underbara frullen följde kameran med. Kan man inte få sån här frukost varje morgon?


Inne på Vero Moda (mittemot Åregården) såg jag en jättesnygg stickad nättröja som jag vill ha. Men det fanns inte en enda ledig sekund när jag skulle ha hunnit köpa den. Får kolla om den finns i Sthlm.


Åh, jag skulle så gärna önskat att jag hade haft mer tid att utforska vackra Åre.


Ny dag och tuff genomgång, men framförd av vår ledning på ett sätt som håller alla vakna och intresserade.
Och vilka snygga koppar vi fick dricka ur.


En liten snabbfika med nygräddade våfflor, mums!


Åre börjar vakna till liv.


Och jag är laddad för ett äventyr utomhus.



Alla är spända och pirriga...


...för vi ska iväg på skotersafari!





Det här ska bli så jäkla kul!!!


Vi har åkt i över en timme och är uppe på Renfjället och intar varm och god gulaschsoppa.


Min chaufför Sara.









Vilken skoterdag! Kunde inte bli bättre!!


After ski på underbara Dippan














Efter Afterskin blev det turbodusch och piffning innan Wallmansshowen.
Vi möttes av röda mattan, bubbel, lyx & glamour!


Sanna har svidat om från skoteroverall till galablåsa och är vacker som en dag.


Här serverades senare en urläcker skogssvampsoppa.


Partyglada tjejer som njuter av mat, dryck och framför allt en suverän show. Det finns inte ord för hur duktiga mina underbara Årekollegor är.







Efter den fantastiska showen var vi några drinksugna tjejer som drog till Dahlboms


Efter en minnesvärd dag och natt möttes vi av detta på rummet. Årechoklad, härligt!


Hemresa på gång.




Jag vill inte åka hem, och sneglar tillbaka på flygterminalen.

Tack Solis och ALLA inblandade i denna fantastiska kickoff!!!
 
Vi är likgiltighetens fiende Nr1!



Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vad mysigt ni haft det! Kul att se ;)

2011-01-29 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0