Nyårsafton 2010

Det är söndag den 2 januari 2011 idag och jag har tvättstugan ett par timmar.
Söndagar har ju liksom blivit min favorittvättardag, för då har vi i regel inte så mycket inplanerat och jag kan i lugn och ro mangla lakan, handdukar och örngott osv.

Igår gjorde vi som många andra svenskar, köpte pizza! Några burkar Ben&Jerry följde med hem från affären också. Sen låg vi i soffan och hela kvällen och kollade på film och svullade, en riktig dagen-efter-nyår-slappning.

Nyårsafton firades med härliga vänner och det blev så otroligt mycket skratt hela kvällen/natten/morgonen.




























Vår egen "ring klocka ring" . Hihi


Hoppas att ni alla hade en fantastisk nyårsafton, precis som jag!

Nu får vi glädja oss åt ett härligt och spännande 2011!!!



Kommentarer
Postat av: sari

Jag hade en undebart trevlig nyårsafton.

Tack till er för en trevlig kväll.

2011-01-03 @ 07:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0