Tulpaner

Det är mitt i sena natten och jag har väl kommit in i andra andningen för jag är inte trött.
Jag, L och T har nyss spelat Hollywood, och gissa vem som vann!!?    ;-)
Och nu kan jag slappna av för E är hemma!!!

Vad har hänt idag då?
Jo, vi tog en lång sovmorgon. E stack och jobbade, T satte sig vid sin dator, jag & L åkte och handlade.

I bilen till Citygross:
H: Åh, jag vill verkligen ha tulpaner idag!
L: Vadå ha tulpaner?
H: Meh, jag är sugen på tulpaner!!
L: Hur faán kan man va sugen på tulpaner??!!


Men det kan man, och jag köpte mina tulpaner och det blev frid och fröjd i stugan, hihi!

Nu ska jag gå och lägga mig i mammas rentvättade och underbara "blomma".
Hon är precis som jag, man ger något annat än en bokstavlig blomma till värdinnan.
Och vem tackar nej till världens skönaste "bäck&bölja-blomma"??!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha söt du är! xD <3

2011-01-30 @ 21:58:01
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0