Ugglan har landat

Idag fick jag äntligen min efterlängtade uggla direkt hem i brevlådan, härligt.
Jag har budat på fyra likadana ugglor på Tradera men missat dem varje gång, men till slut så berättade tjejen som säljer dem att hon har startat en hemsida med smyckesförsäljning, utan budning. Passade mig perfekt :-)



Ugglan kommer från Alice Amalie som levererar snabbt som attan.
Jag köpte en fin ring också, men den får ni se någon dag när mina naglar inte är så skivade och fula.

Nu ska här packas träningsväska, för jag är laddad som tusan till träningen i morgon. Det blir 5 km på löpbandet och därefter ett hårt styrketräningspass.
Det ska göra så jäkla ont i kroppen i helgen att jag knappt kan sätta mig ner, för då vet jag att jag har tagit i ordentligt :-)
Nu blir det en balja nyponte innan sängen och boken.
Hoppas att ni har haft en härlig "lill-lördag".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0