Skön läsning

Vilken skön dag vi har haft hittills.
Först tog vi en lååång sovmorgon, och jag vågar knappt berätta när vi åt frukost, men vid den tiden kallas det nog brunch. Det blev en härlig smoothie gjord på blåbär, björnbär, jordgubbar, proteinpulver och vaniljyoghurt. Lite te och macka på det och vi var fit for fight för en promenad i snöstormen. Det blev bara jag och L som gick ut, för tjejerna vägrade, hihi.
Vi pulsade i snön till Solna C, gick in och drack en latte, shoppade lite och pulsade hem igen. När vi kom hem var jag så svettig att jag fick hoppa in i duschen på en gång. Nu är det lite mys innan vi sätter igång med middagen.


Lite av dagens shopping. Egentligen brukar jag bara handla mina böcker på nätet eftersom det är mycket billigare, men nu var L i akut behov av en ny bok eftersom han har läst ut serien om Alexander den store som han fått av mig.
Och jag trodde aldrig att jag skulle ryckas med av bloggarnas favoritbok Elsas Mode av Sofi Fahrman, men jag föll dit idag. Vem vet, jag kanske måste springa iväg och köpa del två väldigt snart.  ;-)

Brukar ni läsa mycket och vad i så fall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0