Katastrof & Vitaminbesök

De flesta vet att L inte kan vara utan sitt snus, och med en hel Taxfreebutik är det lätt att fylla på förrådet inför två veckor i ett snusfritt land...om man har koll på vilken tid man får handla det!

Efter vår svulliga middag på båten gick vi mätta och nöjda för att handla det vi skulle ha, och Lasse upptäckte att man bara fick handla snus på svenskt territorialvatten, vilket vi redan hade lämnat, KATASTROF!
Ett ypperligt tillfälle att sluta, kanske ni tycker, men jag vet att L skulle bli storrökare i stället, som han var när vi träffades för 22 år sedan, och jag föredrar att han snusar.
(Idag skulle jag ALDRIG kunna bli tillsammans med en rökare).

Till vår lycka var det redan bestämt att kusin Carina med familj skulle komma och hälsa på oss på väg till deras sommarställe i Finland, och Lasse ringde genast till C och berättade att något hemskt hade inträffat. :-)

Så det blev ett kärt återseende, fast inte bara för snusets skull, hihi.
Vi hade ett superkul dygn med med Carina, Micke & Gabbe.



Jag försöker ta kort på två bångstyriga 15-åringar och det går si så där.


Ingen lycka nu heller.


Äsch, jag ger upp!


Jag går bort och tar kort på killarna i stället.


Här förbereds det middag.


Och Micke är glad fast han sitter mitt i grillröken.

Carina! Gud vad kul vi hade när ni kom och hälsade på oss, så kul att jag glömde få till några foton på "brudarna".
Om du har några, som inte behöver censureras, så kan du väl maila mig dem eller nåt. :-)

Hoppas vi ses snart igen min egen Vitamin!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej ! Kollade nu först din blogg såhär på semestern. Tack för att vi fick hälsa på, jätte kul som alltid!! Skickar bilder när jag ordnat semesterbilderna hemma i stan ;) kram t dig o fam <3

2011-08-05 @ 13:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0