Loppisfynd i Finland

En enda gång under de två veckor vi var i Finland lyckades vi ta oss in till "stora staden" Vasa.
Jag ville så klart göra mitt årliga besök på loppisen Adam&Eva, och fick faktiskt med mig två saker därifrån.


En stor och väldigt manlig ;-) tekopp till Lasse.
Katarina, jag tänkte på dig när jag köpte den. :-)


En trevlig paradhylla blev det också. Perfekt att ha lite kryddor på i vårt lilla trånga kök i stugan.


Hyllan har fått sitt första lager färg.


Tog sin lilla tid att få den klar då jag bara hade plats att fixa med den ute. 
Det blåste, regnade, hyllan anfölls av sjömygg osv, så jag hann aldrig sätta upp den.
Men nu står den färdig till nästa sommar och väntar på mig. Blir fint på väggen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fin hyllan blev till slut - det var lite problem ut med alla hinder på vägen....

Kom med båten i natt och tog ditt och L:s tips om "handväskan" - de hade en svart och en rosa (inte bara vit) på båten så nu ska jag testa dem också då den vita som ni hade i Finland var så god. Jag hoppas att det röda och rosé vinet är bra också. Vi ses och hörs!

2011-07-27 @ 19:34:31
Postat av: Elvira

Hmm, min kommentar som jag skrev till dig förut, har visst inte kommit med.



Hursomhelst, hyllan blev jättefin... och du.....



GRATTIS PÅ HELENA-dagen!!



Puss



Elvira

2011-07-31 @ 21:50:27
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0