SEMESTER!!!

Det känns helt ofattbart men jag har semester nu, i fyra veckor!
Eller egentligen har jag ju bara vanlig helg och så börjar semestern på måndag, men jag har redan fått semesterkänsla, yippiiih!
Igår sa meteorologerna att det skulle regna idag, så vi bestämde oss för att ha en "städa, plocka och fixardag". Men vi har inte sett en tillstymmelse till regn, så efter en Blocket-försäljning (Swivel Sweeper) gick vi ut på en promenad, jag & L.
Vi hamnade på vårt vanliga ställe och njöt läänge av en latte.



Jag blev så sugen på att bada, men hade tyvärr bara bikiniöverdelen på mig. Visst kan man bada med trosor också, men jag hade ingen lust att bjussa alla dessa människor på en kul show när mina underkläder åker av, hihi.


Finns liksom ingen anledning att åka bort när det är så vackert hemma.

Just nu sitter Tessan vid sin dator, L kollar på en gammal Bond-film (med både Britt Ekland & Maud Adams) och jag sitter vid min dator, helnöjd efter dammsugning, skurning och renbäddning.
Och var är den stora tjejen då, kanske ni undrar.
Jo Emsingen åkte till Benidorm i torsdags och hennes mamma håller redan på att längta ihjäl sig efter henne.
Hon är där med fyra tjejkompisar och lever livets glada dagar, i två veckor.
Samtidigt som jag vill att hon ska ha rent ut sagt skitkul är jag jätteorolig för henne.
Jag vet att Emma är en skötsam tjej och jag är inte oroad för vad hon ska göra, men det är de andra "idioterna" jag är rädd för. Alla galningar som man läser om i tidningarna var eviga dag.
Men det är skönt att de är fem tjejer och jag hoppas att de håller ihop ordentligt.

Jag älskar dig Emma och du vet att "du får stryk om du kommer hem och är drunken" ;-)  
(internt skämt)


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Hoppas din första semesterdag varit fin o att ni haft finare väder än här där gråa moln ligger tjockt över staten. O tack för pekpinnen, det vore bra med cykelhjälm jag vet!



Tack för gratulationen med till vår årsdag ♥



Kramar

2011-07-04 @ 20:05:31
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Fishis

Semester låter skönt! Hoppas du ta vara på varje dag ;)



-ÄT MER FISK www.bloggfisken.blogg.se ;)

2011-07-05 @ 21:27:43
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Emma

aaah mamma jag saknar dig ocksa jattemycket! Det ar jobbigt att vaar borta fran er, man far sa mycket hemlangtan!!



Men du ska veta att jag har det bra har i Spanien, det ar 30+ i skuggan varje dag.



Men hoppas ni har det bra i Sverige, och sa far jag pussa ihjal er nar jag kommer till Finland!! :D <3

2011-07-06 @ 16:20:06
URL: http://lasbrunettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0