Aw på Thaiboat

Det är sommar & sol och man vill ju bara njuta av det underbara vädret.
Därför drog jag, Katarina & Marie till Thaiboat efter jobbet och myste en stund. Vi åt god mat, drack rosévin och svettades lite. En heeelt OK onsdag!



Vi diskuterade hit och dit hur man bäst skulle dricka ur vattenglasen, hihi.


Mums!


Den fina chillin gav jag mig inte på, även om jag gillar stark mat.


Kokosglass är så himla gott.





Vad kan det ligga här i tro?


Lite uppmuntran så att man pallar med notan! ;-)


När vi lämnade Thaibåten var det visst två timmars kö för att komma in och äta. Så jag rekommenderar att ni kommer dit i tid!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan SEMESTER!!!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Åhhh, vad härligt och vad gott det ser ut, dit måste jag nästa gång vi åker och våldgästar svägerskan som bor i Stockholm.



Ha det bäst



Kram Elvira

2011-06-30 @ 20:26:48
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vilket underbart ställe, det verkar inte helt fel!



Tack för gratulationen söta o som vanligt blir jag så rörd av dina fina rader! Tack! ♥

2011-07-01 @ 00:51:45
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0