Två fina studenter

Min dator är så himla bråkig och nu gör jag ett nytt försök med att lägga in bilderna från studentmottagningarna i onsdags.


Mina gröna skor invigdes dagen till ära.


Vi började med att hälsa på sötnosen Malin som hade mottagning från klockan 16.
Ungefär så här stor var hon nog när jag lärde känna henne och hennes familj.


Och nu är Malin "stor" och en vacker brutta som nyss tagit studenten.
Här är det presentöppning, och av någon underlig anledning ;-) innehöll de flesta paketen Thomas Sabo-berlocker.


Vi umgicks en stund med Malin, hennes familj och vänner innan vi ilade vidare till nästa tillställning som började vid 18-tiden.
Nu var det Emmas & Tessans kusin Rebeckas tur.
Och underbara söta lilla Rebecka var nog ganska precis så gammal som på bilden när jag viskade i hennes öra att hon skulle få en kusin.
Rebecka var först av alla att få reda på "hemlisen" om bebisen (Emma) i min mage.


Flavia kom med sin pappa, farmor & farfar.
Hennes mamma har också en "hemlis" i magen. Men den "hemlisen" är mogen nu och ska ut när som helst! :-)


Lite gymnastiska övingar innan maten?


Ännu en liten söt plutt som har blivit en vacker kvinna.
Och förresten har denna fina tjej gjort sin studentklänning alldeles själv, så himla duktig.


Studenter anno 2012-2013


Så mycket tanter och farbröder! Bäst att ta ett stadigt tag i pappas byxor.


Min blivande frisör.


Presentöverlämning.


-Tack fina gullunge!


Sötare bordsdam (och blivande storasyster) får man leta efter.


Nu hugger vi in på allt gott!


Becka laddar inför kvällens fortsatta aktiviteter med klassen.


Jo jag tackar! Olivers special-bakelser.


Nu är min frisör djupt koncentrerad på att göra mig riktigt vacker.


-Hur går det Felicia?


Visst blev flätan fin!


Presentöppning.

Tack ALLA inblandande för en jättehärlig onsdag med idel god mat, dryck, trevliga människor, skoj & skratt.
Och till Malin & Rebecka vill jag önska all lycka i framtiden, med allt ni tar er för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0