Islandskväll med Fridrik

Idag har det varit en härlig onsdag och solen sken så underbart när jag gick till jobbet i morse. Om jag bara hade kunnat gå förbi jobbet och fortsätta min promenad i solen och få lite nya freckles!
Tänk vad jag hatade mina fräknar när jag var yngre, och nu formligen LÄNGTAR jag efter dem! :-)
Men det var inte så dumt att komma till jobbet heller.


Vilken härlig syn man möts av när man kommer ut från "damernas" va!?

Efter jobbet åkte jag och "Semlan" till Götgatan och kikade lite i affärer.
Vi skildes åt och jag gick till Göta Lejon och hämtade ut mina biljetter till Islandskväll, en konsert med Fridrik Omar och Yohanna.
Mötte upp Lasse och gick till Pizza Hut och vräkte i oss en dubbel Bacon-barbecue. Attans vad gott det var!

Sen var det då dags för konserten som jag i princip inte visste något om, men jag är så himla glad nu att jag tackade ja när en fin kollega frågade om jag ville ha biljetter.
Fridrik är en fantastisk sångare och konserten var en blandning av hans egna alster, Queen, George Michael, Elvis och han sjöng även Tommy Körbergs "Stad i ljus" på svenska.



Yohanna & Fridrik

Time to enter bed, så man är pigg & rask på Tessans utvecklingssamtal i morgon.

Kram alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0