Mina UK


Härliga måndag och dags att ta fram min söta Mina UK-tunika.
Jag har inte haft den sen när jag och L var i Mariefred förra året.


Mariefred maj 2010.
Det var första gången jag var där och jag blev totalförälskad i den lilla hålan. Måste snart dit igen!

Idag har jag inte gjort så jättemycket efter jobbet. Åkte bara till stan för att leta efter en svart bh och då kan jag varmt rekommendera Twilfit. De mäter, klämmer och känner och vet exakt vad man behöver för storlek.
Man får framför allt en suverän service.
Sen blev det hemmagjorda hamburgare och vi tittade på Ullared.

Nu har jag druckit te och ska gå och lägga mig med min urusla bok som jag vägrar ge upp. Har snart läst en tredjedel av boken och jag har väl hållit på med den i tre veckor snart. Så ni förstår ju att den är väldigt bra, NOT.
Och vi snackar pocket!

Natti natti finisar!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, ja det var lite tidskrävande att dekorera stolen men det var mest bara roligt. Tycker om att pyssla och skapa så för mig var det avkoppling. :-)



Kram o ha en fin dag fina du, jätetsnygg tunika!

2011-03-22 @ 14:41:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0