Molly molly mus

Jag berättade ju tidigare att en tjej skulle komma och bo hos oss i några dagar och i torsdags "flyttade" hon in.
Hon heter Molly och är inte en mus utan världens finaste hund.
Jag brukar vakna först så det blir jag som tar morgonpromenaderna med henne, och idag var det inte speciellt jobbigt att gå upp ur sängen när det är så himla härligt väder ute. Värre är det nog när det är drivis och snöstorm ute, men hundar måste ut och kissa i ur & skur.


Trött tjej efter vår promenix.

Nu ska jag röja lite, ladda en tvättmaskin, äta lite och sen ska Molly få komma ut på ytterligare en promenad.
Vem vill sitta inomhus när det är så soligt och fint ute!?

Hoppas att ni får en härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Mysigt o få en söt vovve till låns!



Hoppas ni får en trevlig kväll, stora kramar!!

2011-03-05 @ 18:48:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0