Off the map

Jag har hittat en serie jag kommer att följa som ett tok på onsdagar, Off the map.
Första avsnittet är precis slut, och jag visste redan när jag läste om programmet i tidningen i morse att jag skulle ÄLSKA det.
Det börjar förvisso kl:21.55 och håller på till 23.00, men det är inga problem för en nattuggla som jag.


Snart kan man det här gänget, som jobbar primitivt i Sydamerikas djungel, utan och innan. 
Jag längtar redan till nästa onsdag.

Nu är det dags att hänga en tvätt på tork, packa träningskläder och krypa ner och lägga mig på min älskade spikmatta.
Mattan har visst blivit hårdvaluta här hemma, då Tessan också har upptäckt att hon somnar som en stock när hon lägger sig på den. Bäst jag skyndar mig! 
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0