Onsdagsshow på gång

Usch vad det är tråkigt när de grå hårstråna försöker överta min skalle. Jag vägrar lämna över befälet till dem, och så länge jag klarar av att röra på mina armar ska jag själv bestämma över min hårfärg. Så det så!
Och då vet ni vad jag gör just nu...

...Nu är "problemet" fixat i ytterligare en månad, och orsaken att det blev extra bråttom att fixa hårfärgen just idag är att jag lite hastigt och lustigt bestämde mig för att gå på Golden Hits Dinnershow i morgon.
Jag och Lasse har "date" med Lasses kollega Anders och fru. Blir spännande att träffa dem.
Så ni förstår ju att man vill göra gott intryck, både på nya bekantskaper och det härliga gänget på Golden.


Den här bilden lyckades jag fånga på The King i augusti 2009.
Hoppas att han inte har "left the building".



Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Vad roligt med spontana nöjen! Hoppas du får riktigt trevligt! Häftig bild du fångade på "Elvis" förresten!



Tack för dina ord som gör mig så glad, ha en fin torsdag fina du, kramar!!

2011-03-03 @ 11:02:07
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0