Broddfritt

Nu är det nära, riktigt nära, tills marken är helt bar hela vägen till jobbet.
Det finns fortfarande en jobbig sluttning i Koleraparken som gör att jag inte vågar byta till vårigare skor.
Men gissa om jag längtar tills jag kan traska iväg med mina nya gröna sandaletter.
Fast dessa kräver nog lite mer värme, än enbart snöfritt.



Och gissa om jag blev avis när jag idag fick höra att syrran med familj köpt en "sista-minuten" och drar till Kanarieöarna i morgon. Där skulle jag genast kunna använda mina "puppor".
Snälla Marina, kan inte jag få krypa ner i din väska och smyga med!?

Nåja, vad är väl en bal på slottet...
Själv har jag dammsugit och skurat hela hemmet, och det var rätt nödvändigt efter att Mollan varit här.
Fast det var rätt mycket popcornsmulor på golvet från helgen också, och de var vovven verkligen inte skyldig till.


Hög musik i öronen, svettig och glad att dammsugningen är över.

I morgon ska jag träna och kommer hem sent och då är det skönt att det är rent och fint innan helgen.
Måste börja springa lite mer intensivt nu, eftersom jag har anmält mig till Vårruset tillsammans med ett gäng tjejer på jobbet.
Förvisso är det bara 5km, men jag är ingen sprinter och när jag tränar är det alltid på ett platt löpband inomhus. Så det är skillnad på 5km och 5km, om ni fattar vad jag menar!?

Nu blev jag serverad te av min söta dotter Tess, så ha en skön "lill-lördag".
Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Vera

Såna fina kan jag gå med här nere. Välkommen!! ;-)



Fast det gäller bara vädret för jag kan inte GÅ med dem, egentligen.

Min kropp har stoppat in ett klackförbudsfiltersspärrmojängimoj!!

Allt över typ 3 cm gillas ej mer!

Såg du gympadojorna igår? var hemma och böt till dem då mina vanliga skor inte accepterades!! SUCK

Tur att jag fått min världens bästa man som inte ens bryr sig om klackar och sånt....

2011-03-10 @ 18:12:51
URL: http://veronicawallman.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja vad härligt o få ta på sig snygga vår- och sommarskor för en bar fot, längtar...!



Vad gullig present din systerdotter fick, så roligt att pyssla o perfekt att göra det lite personligt med namnet med. :-)



Trevlig kväll pinglan!

2011-03-10 @ 20:05:22
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0