They never disappoint me

Just nu är jag helt ensam hemma; L har åkt till båten, E jobbar och T är i kyrkan och repeterar inför morgondagen.
Men i morse gick jag & L upp väldigt tidigt för att vara vi på en lördag.
Vi åt frukost kl 12, men då hade jag redan startat en tvättmaskin, vi hade åkt till "Apoteket gröna lyktan" och handlat vin (nattvardsvin så klart, hihi), varit på affären och handlat mer mat.
Och vår kära affär gjorde mig inte besviken med sina felstavningar idag heller.

Men nu har jag inte tid att sitta vid min dator längre. Nu blir det hög musik i stereon och en massa fix här hemma, så ha en riktigt skön dag ni som kanske hinner vara ute och njuta av vädret.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0