Bloggar som frestar

Här har det varit full action i köket i kväll; Lasse fixade hemmagjord pizza till kvällsmat, samtidigt som han fixade en enkel renskavsgryta till matlåda.
Jag hade blivit så inspirerad av Lisa i bloggen LisasGodbitar som kokat savoykål i grädde och det var jag så klart tvungen att prova också.
Mums vad gott det var, och jag längtar till min härliga matlåda i morgon, med både renskav & savoy.
Och efter det slängde jag ihop lite kakor, som för övrigt Sofia i bloggen HildasHem frestat mig med.
Livsfarliga kakor!
Jag säger bara en sak; Akta er från att läsa inspirerande bloggar! ;-)






 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas Hem

Jag är glad att jag kan både inspirera och fresta dig :)



Du frågade om sirapen - och ja, jag hade vit sirap därav färgskillnaden. Smaken blir nog lika ändå :)



Kram Sofia

2011-11-15 @ 09:14:29
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0