Prippsonsdag

Gomorron, gomorron!
Oj vad svårt det var att komma upp ur sängen i morse, men när jag tänkte på att jag ska få träffa en massa goa gamla "Prippare" i kväll så gick det lättare.
Och Lasse, han ska iväg på kryssning med sin syster och min fina svärmor.
De åker med Birka Paradise ikväll, och jag hoppas att de får det riktigt mysigt och får äta gott.
Jag vet i alla fall vad jag ska äta, Tennstopets klassiker "Barman Special", som jag alltid äter på Prippsträffarna.
Vad ska du äta ikväll?


Kommentarer
Postat av: Carita

Hej! Jag vet vad jag skall äta faktiskt. Har varit i Finland och besökte vår fiskhandlare Ulf innan jag åkte tillbaka så jag fick med mig sik. Och Gud så gott. Färsk sig är en delikatess!

2011-11-09 @ 11:11:58
Postat av: Helena

Gud vad gott Carita, jag älskar fisk.

Kramis

2011-11-09 @ 11:35:42
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi ska få clubsandwich :) Kram

2011-11-09 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0