Bambi i centrum

Vilken härlig dag jag har haft, och jag har pysslat som aldrig förr, inte gjort någon "nytta" alls förutom att starta en tvättmaskin.
Jag har virkat ytterligare två änglar (halvvägs nu) och gjort klart min dörrkrans.


Lite attiraljer som inhandlades innan min operation.
Krans och trähjärtan sprayades vita igår.
Och idag gick jag en liten promenad i snigelfart och letade granris runt vårt hus men insåg att det helt enkelt inte finns några granar här, hmm?
Har faktiskt aldrig tänkt på det tidigare, men som tur var hittade jag lite tallkvistar i alla fall.


Och nu hänger min egenhändigt pysslade krans utanför dörren!
Tessan som var lite skeptisk innan blev glatt överraskad när hon kom från skolan idag, och hon tyckte att den blev jättefin.

Nu har jag skickat iväg Tess till affären, för hennes mamma har blivit baksugen, hihi.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Jättefin blev den, jag vill också göra en krans :)



Svar: Jag skulle tro att det tagit ca 10-12 timmar eller nåt sånt, så det fixar du. Lycka till med att hitta ditt renoveringsobjekt :) Tack för din fina kommentar :)

2011-11-21 @ 20:22:22
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0