Inez vernissage

Ikväll har jag varit på vernissage för första gången i mitt liv, och då var det inte vem som helst som ställde ut sina tavlor, utan nu snackar vi om en riktig talang som heter Inez.
Inez sjunger i gruppen Sister Love, hon dansar, utövar avancerad akrobatik i ringar i taket, målar tavlor och är världens goaste tjej.
Jag önskar henne all lycka med vad hon är företar sig.


Lånad bild från Inez FB


Magda, Aga och jag kom faktiskt först av alla, så vi hann vara med om lite soundcheck också.


Snygga goingen Malick (min utsikt på jobbet) hällde upp bubbel åt oss.


Mums!

 
Vernissagen var i en frisörsalong och brukar det se ut så här måste jag definitivt byta frissa! :-)


Lena Olsson-Björkén och Anna-Klara Folin sjöng några sköna låtar.


Underbara Linus (NEO) sjöng min favoritlåt Human Frontier.


Massor med folk som tittade på tavlor (och förhoppningsvis köpte), minglade, lyssnade på skön livemusik samtidigt som en massa gott bubbel avnjöts.



Inez & tjejerna (Sister Love) sjöng ett par låtar och jag längtar till deras skivrelease.

Den här vernissagen blir nog svårslagen i framtiden, för Inez hade verkligen ordnat med allt;
sina fantastiska tavlor i en jätteläcker salong, massa bubbel & tilltugg och underhållning i världsklass.

Love you girl!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0