Måste snart tillbaka till TG3

Nu har jag äntligen varit och besökt TG3 lounge & bar, och jag säger bara en sak;
det finns en viss risk att jag kommer "ramla" in där titt som tätt på en liten aw efter jobbet.

Stället är snyggt & soft, har supergod mat, skön musik i högtalarna som slutar rätt vad det är och byts ut mot livesång av Wallmans proffsiga artister.
Jäklars vilket skönt ställe och sjysstare afterwork finns nog inte att hitta i Stockholm.

Jag blev jättestressad när jag upptäckte att mitt mobilbatteri skulle ta slut vilken sekund som helst,
och jag tog några riktigt usla bilder på alla fina vänner som var med, men det vore inte rättvist mot såna snyggingar att lägga upp så dåliga foton på dem.


Carina! Jag satt längst in i soffan och skickade iväg Sara att ta ett kort på runda baren.
Du kanske får ett hum om hur den ser ut i alla fall.


Men min rent ut sagt skitgoda mat fastnade på bild.
Det här är Oxfilé på spett, rostad potatis och dippsås.
Oxfilén var bara så där perfekt som jag vill ha den, potatiskakan och dippsåsen med sting gifte sig i smaken och ärtskotten indränkta i nån sort citronolja smakade urfräscht.
Vill dit och äta samma rätt igen!

TG3, var så säkra på att jag snart är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hmm syns lite dåligt, måste nog dit o spana in den sjäkv ;) he he <3

2011-10-13 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0