Torrevieja...

Jag och Katarina är i Torrevieja och hälsar på finaste Vera med familj.
Vi landade i Alicante i natt och blev upphämtade av Vera & Roland.
När vi kom fram gick vi lite husesyn och blev sen bjudna på vin och pinchos, mums.
R som skulle upp med barnen och skjutsa dem till skolan "kastade in handduken" vid 01-tiden, medan vi pantertanter satt uppe till 04.15. Ojojoj!

Vi sov länge, och åt en härlig brunch på terassen.
Sen har vädret varit lite si o så med sol och skyfall om vartannat.
En stor marknad har vi klarat av idag, och det fanns så många stånd att jag blev mer förvirrad än köpgalen. Men på väg hem från marknaden hittade vi en härlig skoaffär som hade ett par skor, och de ropade: -Ta hem oss!
Jag gick in, provade dem, de satt som gjutna tofflor, de följde med mig, klappat och klart.
Vi har handlat på Mercadona och jag har laddat upp med 8 burkar Berberechos, så nu vet jag att darling blir glad när jag kommer hem.
På em har vi solat och druckit flera kannor sangria och nu blir det snart grillmiddag.
Kram på er alla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0