Tre dagar kvar...

...och sen bär det av till Torrevieja!
Gud vad detta kändes avlägset i våras när jag och Katarina bokade vår resa för att hälsa på hemma hos Vera i Spanien, men nu är det bara några dagar kvar.
Vi åker på torsdag och stannar till måndag, så det blir en riktigt soft och skön weekend.
Himlars vad kul det ska bli att träffa Vera & hennes familj och se hur de har det i "södern".
En och annan mojito kommer säkert att slinka ner också, och förhoppningsvis får jag några nya fräknar.
Jag längtar...


Kommentarer
Postat av: Vera

Ni är så välkomna och efterlängtade så!!

Solstolar är bokade men det finns ingen vass så några nya fräknar på låren blir det nog.

Mojiton är laddad, Sangrian står på jäsning, vinstället fylls.

Tyvärr kommer inte grannarna vara här denna helg för då hade ni fått vara med om äkta spansk gästfrihet med fiesta och spansk kareoke (fy faaaaan vad det lät i lördags, haha). Med tanke på deras fiestor orkar de väl bara varannan helg, de är 57 och 59 år gamla. Men det är väl samma visa till helgen hemma i Murcia misstänker jag. fniss



Det kommer ett förvirrat vrak och hämtar er mitt i natten på torsdag vid flyget. Har föräldramöte kl. 20:30 innan - på SPANSKA!!



Kram

2011-10-17 @ 15:26:51
Postat av: Helena

Föräldramöte på spanska- HERRE GUD!

Tessan försöker lära mig lite korta fraser som är bra att kunna, tex -Ursäkta var finns toaletten, osv, men hon bara garvar åt mig när jag repeterar.

Det blir aldrig nån spanjorska av mig. :-)

Puss puss

2011-10-17 @ 15:59:37
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Carita

Hallo!

Ja visst låter det bra med sol, värme och en och annan mojito. Själv åker jag till nordligare breddgrader på fredag. Trevlig resa!

2011-10-18 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0