Vaskning och flytt

Vilken fantastisk morgon det var idag, med mitt absoluta favoritväder; strålande sol, frisk luft, färgsprakande löv och torr mark.
Jag kände mig så lycklig och på gott humör att jag slank in på Espresso House innan jobbet och köpte mig en latte, och avnjöt den lugnt i Koleraparken på väg till jobbet.


Min lilla lugna oas på väg till Wallmans.


På jobbet var det mer stökigt och svettigare än någonsin, för vi har bara två dagar kvar att tömma hela vårt våningsplan.
Och på tal om att tömma så hittade vi ett stort lager av gammalt vin som vi tömde ut.


Kul att få prova på "vaskning", hihi.


Välbehövlig lunch, mums.





Det här är bara några av alla otaliga rum som tömts.
Usch vad alla golven ser ut! Men när vi kommer tillbaka efter nyår är det nya golv och uppfräschat på vårt våningsplan.


Livet måste gå vidare och massor av arbete ska göras vare sig man flyttar eller ej, och Boddan har hittat ett pyttelitet bord att jobba vid innan hon flyttar ner en våning.

Nu är det dags att sova så jag orkar med de två resterande flyttdagarna.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carina

Gammalt vin? Nu förstår jag inte ;) ha ha ha

2011-10-06 @ 15:50:37
Postat av: Helena

Ja det är för jäkligt Carina! Hade jag vetat om dessa flaskor hade detta aldrig hänt. :-)

Puss H

2011-10-06 @ 16:54:24
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: David

Herregud, man känner ju knappt igen sig :) ska bli spännande att se resultatet. Kram David i växjö

2011-10-06 @ 20:09:04
Postat av: Sofia

Är det inte detta som kallas spritmissbruk?

2011-10-06 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0